خبر خوش برای مربیان پیش دبستانی و معلمان حق التدریسی
بنفشه
کودکان نوآموزان مربیان پیش دبستانی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 15 بهمن 1394برچسب:, توسط افسانه بازشاد

طرح اصلاح ماده‌ای از قانون تعیین تکلیف استخدامی  مربیاان پیش دبستانی ومعلمان حق‌التدریس اعلام وصول شد.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): منادی سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول دو طرح را به صورت عادی در مجلس قرائت کرد.
 

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):  منادی سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول دو طرح را به صورت عادی در صحن علنی امروز چهارشنبه14بهمن ماه قرائت کرد.

 
 
 
 
وی با اشاره به اولین طرح تصریح کرد: طرح عادی تبصره 10 ماده 17 تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش به صورت عادی اعلام وصول می‌شود.
 
همچنین وی بیان داشت: طرح الحاق یک تبصره به قانون بیمه اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری مصوبه 1379 نیز اعلام وصول می‌شود.
 
 
 
 
دوستان وهمکاران عزیز سلام علیکم
اگه یادتون باشه مضمون تبصره 10  ماده 17 تعیین تکلیف استخدامی مربیان پیش دبستانی ومعلمان حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش به شرح زیر هستش انشاالله با اصلاح این تبصره زمینه ی ادامه ی همکاری و یا استخدام همکاران عزیز فراهم شود.
 
تبصره 10:وزارت آموزش و پرورش مكلف است فقط مربيان پيش دبستاني و نيروهاي خريد خدمات آموزشي كه قبل از تصويب قانون الحاق دو تبصره به ماده (۱۷) قانون تعيين تكليف استخدامي معلمين حق التدريسي و آموزشياران نهضت سوادآموزي در وزارت آموزش و پرورش (تاريخ ۲۶ /۷ /۱۳۹۱) با آموزش و پرورش همكاري داشته اند را به منظور تأمين نيروي حق التدريس با توجه به رشته تحصيلي، مقطع (حداقل كارداني)، جنسيت، نياز منطقه اي و سنوات همكاري با آن وزارتخانه بدون الزام به رعايت ماده (۸) اين قانون به كارگيرد و استفاده از ساير نيروها در اين زمينه ممنوع است.
بار مالي ناشي از تصويب اين قانون در حد سقف حق التدريس سالانه و از محل حق التدريس پرداختي به كاركنان رسمي و خروج بازنشستگان آموزش و پرورش تأمين مي شود.البته جذب یکساله و درصورت نیاز مجددا  دوستان بصورت حق التدریس می تونن به ندریسشون ادامه بدن.
 
 
همکاران محترم ،نکته ای که باید بعرضتون برسونم اینه که ،در خصوص اصلاح این تبصره اخبار و جزئیات بیشتری هنوز در دست نیست. خواهشا صبور باشید و سوال بیش از این نپرسید،با عرض پوزش فرصت جواب به تک تک سوالات نیست و شرمندتون میشم .اگه جزئیات بیشتری بدست اومد باطلاعتون خواهم رسوند.انشاالله هرطرحی که بعنوان  اصلاحیه تبصره بروی صحن میاد حداقل به ضرر ما رقم نخوره و جهت جذب بصورت ادامه ی همکاری و استخدام رقم بخوره البته موارد زیادی میشه حدس زد که  به این اصلاحیه باید خوشبینانه نگاه کنیم .امیدوارم این اصلاحیه به ضرر هیچکس نباشه ،انشاالله  نماینده های دلسوز تا قبل از اتمام این دوره ی مجلس ،تدابیر منطقی و دلسوزانه بیاندیشندو تکلیف همه ی دوستان مشخص شه.توکل به خدا .ملتمس دعا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: